سفر دریایی

محصولات زیر را با قیمت مناسب خرید کنید..

ویترین مغازه
ویترین مغازه
تاب ریلکسی
تاب ریلکسی
لباس مجلسی
لباس مجلسی
خرید کاغذ a4
انواع کاغذ
پرده تور
پرده
پارچه مبل
پارچه مبلی

در حال حاضر فروشنده بلیط دریایی وجود ندارد..


بر اساس اعلام اتاق ایران، در خصوص معرفی امکانات، زیرساخت ها و تسهیلات بندر شهید بهشتی چابهار، اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، برنامه زمان بندی سه ماهه سفر کشتی کانتینری (معمولی و یخچال دار) از بندر چابهار به بنادر موندرا و ناواشیوا را اعلام کرده است.



سفر دریایی  

امروز وجود دیدنی های کم نظیر در سواحل و جزایر دریای خزر ,دریای خلیج فارس و دریای عمان, زمینه‌های مساعدی برای سفرهای دریایی فراهم کرده است. سواحل کشور حدود دو هزار و ۷۰۰ کیلومتر مسافت دارد که ۷۰۰ کیلومتر آن را سواحل دریای خزر و ۲۰۰۰ کیلومتر آن را سواحل دریای خلیج فارس و دریای عمان تشکیل می‌دهد.


بنادر ایران

در سواحل ایران ۱۱ بندر تجاری وجود دارد که سه بندر آن در شمال کشور و هشت بندر دیگر در جنوب کشور, مشغول خدمات‌رسانی می باشند .
بنادر شمالی کشور شامل بنادر :انزلی, نوشهر, ترکمن و بنادر جنوبی کشور, بنادر: امام خمینی, بندرعباس (شهید رجایی و شهید باهنر) بوشهر, چابهار, شهید کلانتری, خرمشهر و آبادان هستند ,
علاوه بر بنادر فوق تعدادی بنادر چندمنظوره نیز در سواحل جنوبی و شمالی کشور وجود دارد که به امور صیادی و بار مسافر به صورت محلی, اختصاص دارند ,که از جمله ای بنادر می توان به بنادر : جاسک ,لنگه , قشم, دیلم ,گناوه, کنگان و دیر ,اشاره نمود. از بنادر دریای خلیج فارس و دریای عمان که قادر به پذیرش کشتی های اقیانوس پیما هستند, بنادر: خرمشهر, آبادان, امام خمینی, بوشهر, بندرعباس, چابهار, جاسک و گناوه, قابل ذکر است .

تور دریاییبندر خرمشهر


آدرس اینترنتی بنادر کشور

 روی نام بنادر ایرانیان کنید

بندر امام خمینی (ره)بندر شهید رجایی – بندر بوشهر – بندر نوشهر – بندر امیرآباد – بندر خرمشهر – بندر شهید باهنر – بندر چابهار – بندر انزلی – بندر آبادان – بندر لنگه – بندر نکا


در دریای خزر ، بندر انزلی( در گیلان) و بندر نوشهر( در مازندران) نیز ارتباط آبی ایران را با کشورهای همسایه شمالی برقرار می کنند. در حال حاضر ۱۰ کشتی مسافربری در آبهای جنوبی کشور فعال بوده و از توانایی حمل بار و مسافر برخوردار می باشند. شایان ذکر است تا قبل از سال ۱۳۶۵, حمل و نقل به بنادر و جزایر داخلی به وسیله لنج های سنتی انجام می‌شد, که با به کارگیری کشتی هایی با ظرفیت حمل ۲۰۰ مسافر و ۳۰۰ تا ۵۰۰ تخته بار تردد آنها بین بنادر بوشهر, خارک و بندرعباس و دبی آغاز گردیده است .
در سال ۱۳۷۲ شناورهایی با سه برابر سرعت کشتی های سابق ,فعالیت خود را بین بنادر خرمشهر و کویت آغاز کردند و در سال ۱۳۷۵, نیز دو فروند کشتی تندرو به این ناوگان اضافه شد که قابلیت حمل ۱۰ دستگاه از خودروهای مسافران را داراست. آمارها حاکی از آن است که سالانه حدود ۱۵۰ هزار نفر مسافر از طریق کشتی بین بنادر ایرانی و کشورهای خارجی جابجا می‌شوند ,که این میزان در خصوص بنادر و جزایر ایرانی به حدود یک میلیون نفر در سال می‌رسد. در دریای خزر هم یک کشتی مسافربری مدرن و مجهز به نام،( میرزا کوچک خان) فعالیت می کرد که به علت عدم استقبال فعالیت آن ادامه نیافت.


شرکت های کشتیرانی ایران

شرکت کشتیرانی والفجر

سهامی خاص و وابسته به سازمان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

شرکت کشتیرانی والفجر در سال ۱۳۶۵ به منظور سرعت بخشیدن به روند حضور در خلیج فارس و دریای عمان ,جابجایی بار, مسافر و تشویق ایرانیان شاغل در شیخ نشین های عرب حاشیه خلیج فارس جهت سفر دریایی به جای سفر هوایی, تاسیس گردید. این شرکت در ابتدا فقط عهده‌دار اداره خطوط بوشهر- خارک و بندرعباس -شارجه بود ,با توسعه ناوگان برای نخستین بار ,امکانات امکان سفر دریایی در خطوط داخلی و خارجی با کشتی های تازه ایجاد گردید.

بلیط کشتی

 کشتی کروز اقیانوس پیمای ایران

این شرکت جابه‌جایی مسافران را از بنادر جنوبی کشور( خرمشهر, بوشهر, بندرعباس, و بندرلنگه) به کشورهای حاشیه خلیج فارس (نظیر بحرین ,امارات و کویت) و جزایر داخلی (خارک ,قشم و کیش) را برعهده دارد .این شرکت کشتیرانی به این جزایر فوق و بنادر اصلی ایران نیز خطوطی را برقرار کرده است. شرکت کشتیرانی والفجر در مسیرهای بندرعباس به دبی بندرلنگه به دبی,بندر لنگه به دبی, بوشهر به قطر ,بندرلنگه به قطر, بوشهر به کویت و خرمشهر به کویت.
بندرلنگه به کیش از کشتی های تندرو, در مسیرهای بندرعباس به شارجه, بندرلنگه به شارجه, بندرلنگه به قطر ,بوشهر به قطر بوشهر به کویت, بندرلنگه به کیش( و بالعکس )بوشهر به خارک( و بالعکس) بندرعباس به قشم (و بلعکس) از کشتی‌های عادی استفاده می کند و هم اکنون برقراری خط مسافربری بین بحرین و عربستان سعودی نیز در دست بررسی قرار دارد. این شرکت برای جذب جهانگردان خارجی نیز کوشش هایی انجام داده است, در این راستا می‌توان به ایجاد خطوط منظم حمل مسافران و وسائط نقلیه شخصی همراهشان از کشورهای کویت , قطر, امارات متحده عربی, بحرین بحرین با استفاده از کشتی های (Ro-Ro)اشاره کرد.
پس از ایجاد چنین خطوطی, ایرانیان مقیم و یا اتباع کشورهای همسایه به همراه خانواده خود با در اختیار داشتن وسیله نقلیه شخصی که در داخل کشتی بارگیری می‌شود, قادر شدند به ایران سفر کنند. این شرکت در شهرهای تهران, بندرعباس ,بوشهر, بندر لنگه, خرمشهر, کیش, چابهار و در خارج از کشور در کشورهای امارات متحده عربی (دبی و شارجه )قطر بحرین کویت و عمان دارای نمایندگی است .


شرایط سفر با کشتی

برای خرید بلیط کشتی جهت سفر به سایر کشورها, مسافر باید با گذرنامه معتبر همراه با روادید, به یکی از نمایندگی های کشتیرانی والفجر ۸ و یا کشتیرانی فتح المبین مراجعه نماید و با پرداخت هزینه های ذیربط بلیت خود دریافت نماید, روی هر بلیط شماره سفر, نام کشتی, مسیر, تاریخ, ساعت حضور در اسکله تعیین و ذکر شده است.

خرید اینترنتی بلیط کشتی

برای سفر دریایی بین دو کشور پرداخت عوارض خروج گذرنامه الزامی است.

مسافران باید ۴ ساعت قبل از سفر برای انجام تشریفات گمرکی حضور خود را در اسکله به ماموران اعلام کنند. مقررات خروج کالا از کشور مشابه با شرایط مسافرین زمینی و هوایی اعمال می‌شود. مسافرانی که با هواپیما و اتوبوس به بنادر می‌رسند مجبور نخواهند بود که بار خود را تا زمان سوار شدن به کشتی همراه داشته باشند . آنها می‌توانند لوازم خود را در ترمینال ذیربط به مسئولین تحویل داده و در ترمینال بر چسب مخصوصی روی بار زده می شود که قسمتی از آن روی بلیت مسافر متصل می شود تا هنگام تحویل بار در بندر مقصد, مشکلی پیش نیاید. حمل بار تا ۵۰ کیلوگرم همراه با مسافر, رایگان است.

نظر به اینکه شرکت کشتیرانی والفجر ۸, عضو کلوپ جهانی( پی, اند, ای) باشد ,به این ترتیب مسافران و بار همراه آنان در تمام طول سفر بیمه خواهد بود .در ارتباط با ورود و خروج به کشورهای حاشیه دریای خلیج فارس شرایط خاصی برقرار است و مسافران باید مطلع باشند اگر با ویزای هوایی وارد قطر شدند می توانند از مرز دریایی خارج شوند و چنانچه با ویزای دریایی وارد آن کشور شوند خروج از مرز هوایی هم بی مانع خواهد بود.

در صورتی که در مورد امارت متحده عربی اگر مسافر با ویزای هوایی و یا دریایی وارد شود فقط از همان طریق امکان خروج از میسر خواهد بود. در بحرین و کویت فقط تجار می‌توانند از طریق مرز دریایی وارد آن کشورها شوند و برگشت ایشان هم از همان طریق امکان‌پذیر خواهد بود. مسافران خارج می توانند بار و وسایل خود را به همراه برده و یا به صورت فریت از کشور خارج کنند. برای فریت بار, مسافر باید قبل از سفر با دست داشتن گذرنامه و بلیط تایید شده به گمرکات مراجعه نمایند . خروج اجناس در قوطی ها و جعبه های در بسته مجاز نمی باشد.

خرید اینترنتی بلیط کشتی


مدارک لازم و مورد نیاز جهت مسافرت با کشتی در مسیر های خارجی

مسافرانی که مایل به سفر با کشتی در مسیر های خارجی( قطر ,کویت ,امارات متحده عربی) می‌باشند, باید مدارک ذیل را برای دریافت بلیت ارائه نمایند :
۱- اصل گذرنامه معتبر 
۲-ارائه اصل ویزای سه ماهه و یا اقامت معتبر 
۳-پرداخت عوارض خروج از کشور
۴-حضور خود شخص و یا وابستگان درجه اول (پدر ,مادر, خواهر ,برادر, فرزند) هنگام صدور بلیط الزامی است.
۵-فروش بلیت به اتباع ایرانی به ریال و اتباع خارجی به دلار( آمریکا )انجام میشود .


شرایط استرداد بلیط  کشتی

استرداد بلیط یا لغو ذخیره جا ، بمنظور انصراف از مسافرت در خطوط خارجی کشتیرانی مشروط به رعایت و انجام شرایط مشروحه زیر می باشد :
۱-مسافر باید در موقع خرید بلیط کشتی, تاریخ مسافرت را تعیین و جای خود را ذخیره نماید .
۲-مسافر باید حداکثر در شعب مبادی حرکت کشتی ,۵ روز و دست‌های شعب و دفاتر فروش ۹ روز قبل از سفر ,نسبت به ارائه گذرنامه معتبر خود به دفتر فروش, اقدام نماید و در غیر این صورت در زمان مقرر بلیط ابطال و بهای آن بر اساس مقررات عودت می گردد, در صورتی که نیروی انتظامی بندر حرکت کشید با سازمان‌های ذیربط, گذرنامه مسافر را غیر معتبر تشخیص داده و اجازه خروج ندهند, و یا مسافر از سفر منصرف گردد, مسئولیت دریافت گذرنامه از نیروی انتظامی بندر حرکت ,بر عهده صاحب گذرنامه خواهد بود.

درخواست لغو جای ذخیره شده بمنظور انصراف از مسافرت با رعایت شرایط زیر با ارائه بلیط در ساعات کلی یکی از دفاتر فروش میسر می باشد :
از تاریخ صدور بلیت, تا یک سال بعد؛ با کسر مبلغ ۲۰ درصد جریمه از بهای پایه بلیط استرداد بهای بلیت امکان‌پذیر خواهد بود, و در موارد فوق روز مراجعه و روز حرکت کشتی, قابل محاسبه خواهد بود .
-در صورت لغو سفر کشتی به هر دلیل, مقررات بالا جاری نخواهد بود و تمام بهای بلیت به مسافر مسترد خواهد گردید و کشتیرانی مسئولیت دیگری نخواهد داشت .
-بلیط قابل انتقال نبوده و مسافر با خرید آن تمام شرایط قرارداد را بدون استثنا, قبول نموده است .
لازم به ذکر است در مورد مسیرهای داخلی در صورت انصراف از ۰ تا ۱ ساعت قبل از سفر ۲۰% و بعد از سفر ۸۰ درصد از کل قیمت بلیط کسب شده و بقیه وجه ,به مسافر مسترد می‌شود .


مسافرت با کشتی

قیمت بلیط کشتی کروز دبی

شما می توانید با استفاده از کشتی های فوق لوکس کروز و با قیمتی استثنایی و باورنکردنی خود را به بندر زیبای دبی برسانید. تمامی امکانات رفاهی در کشتی های کروز در نظر گرفته شده تا مسافرین در این کشتی احساس راحتی کنند و سفری آرام و راحت داشته باشند. همچنین این کشتی ها سرویس های متنوعی را به مسافرین خود ارایٔه می دهد تا مسافرین کمبودی را احساس نکنند.

قیمت بلیط کشتی کروز دبی یکی از مواردی است که افراد برای سفر به دبی به دنبال آن هستند. لازم به ذکر است که بدانید سفر به دبی با استفاده از کشتی های کروز با توجه به خدماتی که در آن ارایٔه می گردد و امکانات رفاهی این کشتی ها، بسیار مناسب می باشد و می تواند تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند.



از ما بخواهید :

خرید اینترنتی بلیط کشتی

برای خرید اینترنتی بلیط کشتی می توانید به آژانس های هوایی مراجعه کنید ولی برای آسودگی و خرید راحت و بی دغدغه بلیط کشتی می توانید وارد سایت ایرانیان شده و تمامی جزیٔیات لازم برای سفر مانند نوع سفر، زمان حرکت، مکان حرکت و … را مشاهده کرده و به راحتی بلیط مورد نظر خود را خریداری نمایید.

کشتی های موجود در بنادر به دو دسته مسافربری و حمل خودرو لندیگراف تقسیم می شوند که با استفاده از کشتی های لندیگراف می توانید خودروی شخصی خود را نیز حمل کنید. برای رزرو بلیط کشتی تنها کافیست وارد سایت ایرانیان شده و بلیط مورد نظر را به صورت آنلاین خریداری کنید.



خرید اینترنتی بلیط کشتی کیش به چارک

خرید بلیط اینترنتی کشتی کیش به چارک به صورت آنلاین در سایت ایرانیان صورت می گیرد. شما می توانید در این سایت تمامی اطلاعات سفر دریایی کیش به بندر چارک از جمله نام شناور، ساعت حرکت، مسیر حرکت و … را مشاهده نمایید. برای این که سفری آرام و لذت بخش داشته باشید می توانید از طرق مختلف خود را به بندر چارک رسانده و سپس با استفاده از کشتی خود را به جزیره زیبای کیش برسانید. این کشتی ها دارای ایمنی بسیار بالایی بوده و تمامی امکانات رفاهی برای آن در نظر گرفته شده است تا مسافرین در آن احساس راحتی نمایند.



از بندر عباس به کیش با کشتی

شما می توانید از طریق مسیر بندرعباس به کیش با خودروی شخصی خود وارد کیش شوید. بسیاری از افراد تمایل دارند که با خودروی شخصی خود وارد این جزیره زیبا شوند تا بتوانند به راحتی از تمامی مکان های دیدنی کیش دیدن نمایند. برای این کار باید به یکی از بندرهای چارک و یا آفتاب سفر کنید که بندر چارک از بهترین و راحت ترین مسیرها می باشد. مسیر رفتن به کیش از بندرعباس مخاطبین زیادی داشته و به همین دلیل در اکثر روزهای سال به کیش تردد دارد.

صبح زود بهترین زمان سفر به کیش از مسیر بندرعباس می باشد زیرا می توانید در این ساعت طلوع فتاب را مشاهده کرده و از آب و هوای مطبوع آن لذت ببرید. شما می توانید برنامه سفر به کیش از بندرعباس را به صورت آنلاین در سایت ایرانیان مشاهده و سفر مورد نظر خود را به صورت آنلاین رزرو کنید.



قیمت بلیط اتوبوس دریایی بندرعباس به کیش

قیمت بلیط اتوبوس دریایی بندرعباس به کیش را می توانید به صورت آنلاین در سایت ایرانیان مشاهده نمایید. هر فردی برای یک بار هم که شده سفر با اتوبوس را تجربه کرده اند ولی شاید برایتان جالب و هیجان انگیز باشد که سفر با اتوبوس های شناور بر روی آب را نیز تجربه کنید. اتوبوس های دریایی دارای صندلی های نرم و راحت بوده و شما می توانید سفری راحت و لذت بخش داشته باشید.

بهترین زمان برای سفر به کیش با استفاده از اتوبوس های دریایی، صبح زود می باشد که می توانید علاوه بر آب و هوای مطبوع، از تماشای طلوع آفتاب نیز لذت ببرید. برای مشاهده قیمت و دیگر مشخصات این سفر می توانید به سایت ایرانیان مراجعه کنید.



ساعت حرکت شناور از بندر چارک به کیش

یکی از پر ترددترین مسیر برای رفتن به کیش از طریق بندر چارک می باشد. با توجه به حجم مسافر در بندر چارک، تردد زیادی در این بندر وجود داشته و شما می توانید ساعت حرکت شناور از بندر چارک به کیش را در سایت ایرانیان مشاهده کنید.

بهترین زمان سفر به کیش از بندر چارک، صبح زود می باشد که زمان بسیار مناسبی برای سفر به کیش است. در این ساعت آب و هوای بسیار مطبوع و لذت بخشی داشته و تماشای طلوع آفتاب را نیز می توانید در این بندر تماشا نمایید. جدول زمان بندی شناورهای بندر چارک به کیش در سایت موجود بوده و شما می توانید با مراجعه به این سایت زمان دقیق آن را مشاهده کنید.



فاصله بندرعباس تا کیش با کشتی

 فاصله بندرعباس تا کیش با کشتی حدود ۳۲۰ کیلومتر می باشد. شما می توانید در روز با استفاده از کشتی های موجود در بندرعباس به جزیره کیش سفر کرده و از زیبایی های دریا لذت ببرید. دو نوع کشتی برای سفر به کیش وجود دارد و در صورتی که قصد سفر به این جزیره را دارید می توانید از طریق کشتی های مسافربری به کیش سفر کنید و در صورتی که قصد دارید با خودروی شخصی خود وارد جزیره کیش شوید باید از شناورهای لندیگراف استفاده نمایید.

سفر به کیش از طریق کشتی به قدری لذت بخش است که شما متوجه گذر زمان نخواهید شد و می توانید در طول سفر با تماشای نور منعکس شده بر روی آب های نیلگون خلیج فارس و سکوتی که در این دریا حکم فرماست، سفری لذت بخش و فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید.



قیمت بلیط اتوبوس دریایی چارک به کیش

برنامه حرکت شناورهای کیش

تمامی برنامه حرکت شناورهای کیش با همه جزیٔیات در سایت ایرانیان موجود می باشد و شما می توانید با مراجعه به این سایت و مشاهده برنامه های این سفر، زمانی مناسب را برای سفر به کیش انتخاب نمایید. شناورهای مختلفی در بنادر مختلف جنوب ایران وجود دارد که با استفاده از آنها به جزیره زیبای کیش سفر کنید.

برنامه های حرکت شناورهای کیش عبارت است از مبدا سفر، زمان حرکت، نوع شناور و … که تمامی این اطلاعات در سایت موجود بوده و شما می توانید با از طریق این اطلاعات برنامه ریزی های لازم را انجام دهید.



ساعت حرکت شناور کیش چارک

بلیط کشتی بندر لنگه به دبی

بلیط کشتی بندر لنگه به دبی را می توانید به صورت آنلاین در سایت ایرانیان رزرو کنید. با استفاده از کشتی های موجود در بندر لنگه می توانید به شهر زیبای دبی سفر کرده و از زیبایی های آن لذت ببرید. سفر به دبی از طریق کشتی های بندر لنگه علاوه بر زیبایی هایی که دارد، هزینه آن نیز در مقایسه با هواپیما مناسب تر می باشد.

اکثر سفرهای بندر لنگه به دبی ساعت ۱۰ صبح صورت می گیرد ولی نمی توان این زمان را به صورت دقیق تعیین کرد زیرا زمان سفرهای دریایی به آب و هوا و شرایط دریایی بستگی دارد. مسیر بندر لنگه به دبی با توجه به حجم بالای مسافر، تردد زیادی داشته و از ین رو می توانید تاریخ و زمان آن را در سایت ایرانیان مشاهده کرده و به دلخواه خود زمانی مناسب را انتخاب نمایید.



خرید بلیط کشتی بندرلنگه به دبی

برای خرید بلیط کشتی بندر لنگه به دبی می توانید به سایت ایرانیان مراجعه کنید. با توجه به مخاطبین زیاد سفر به دبی از بندر لنگه، می توانید سفری هیجان انگیز و لذت بخش داشته باشید. کشتی های دبی از بندر لنگه معمولا ساعت ۱۰ صبح حرکت می کنند و همان طور که در جریان هستید نمی توان زمان دقیقی را برای سفرهای دریایی تعیین نمود زیرا زمان سفرهای دریایی با توجه به شرایط آب و هوایی و میزان مواج بودن دریا متغیر می باشد.

شما می توانید با استفاده از سفرهای دریایی علاوه بر لذت از زیبایی های دریا از آب و هوای آن نیز لذت ببرید. همچنین سفر دریایی بندر لنگه به کیش دارای هزینه پایین تری در مقایسه با سفرهای هوایی می باشد.



تور دبی با کشتی از بندرلنگه

سفرهای دریایی یکی از تجربه های هیجان انگیز و فراموش نشدنی می باشند و به همین دلیل شما می توانید با استفاده از تور دبی با کشتی از بندر لنگه سفری لذت بخش را آغاز کنید. مسیر تردد برای افراد از اهمیت بالایی برخوردار است و افراد ترجیح می دهند که برای مسافرت از تورهایی استفاده کنند که مسیر بهتری برای رفت و آمد داشته باشد. تور دبی با استفاده از کشتی می تواند شروع یک سفر زیبا و هیجان انگیز باشد.

با استفاده از این تور شما می توانید هیجانی تکرار نشدنی را برای خود رقم بزنید. تور دبی با کشتی این امکان را به شما می دهد که بر روی آب های نیلگون دریای خلیج فارس شناور شده و از تماشای دریای بی کران و موجودات دریایی آن لذت ببرید و سفری متفاوت را تجربه کنید.



خرید اینترنتی بلیط کشتی والفجر

در بیشترین نقاط دنیا سفرهای دریایی طرفداران زیادی دارد. تماشای طلوع و غروب آفتاب، حرکت کشتی بر روی موج های دریا، تماشای موجودات دریایی و … از لذت هایی است که با استفاده از کشتی های والفجر می توانید آن را تجربه کنید. کشتی های والفجر این توانایی را دارد که حجم زیادی از بار را در خود جای دهد.

کشتی های والفجر سالانه تعداد بسیار زیادی از مسافر را جابجا می کنند و در آن سرویس های متنوعی ارایٔه می شود. این کشتی ها در برخی از ایام سال دارای تخفیف بوده و می توانید سفری راحت و لذت بخشی را تجربه کنید. تورهای زیادی با استفاده از این کشتی صورت گرفته و در آن خدمات متنوعی ارایٔه می گردد.



قیمت بلیط کشتی سانی بندرعباس به شارجه

قیمت بلیط کشتی سانی بندرعباس به شارجه متنوع بوده و هزینه آن به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله این عوامل می توان به زمان حرکت، امکانات آن و … اشاره کرد. کشتی های سانی یکی از اولین کشتی های شناور بر روی اقیانوس بوده که در آن انواع امکانات رفاهی در نظر گرفته شده است. این کشتی ها بسیار عظیم بوده و می توانند تعداد بسیار زیادی از مسافر را در خود جای دهند. همچنین کشتی های سانی بسیار راحت بوده و هتلی شناور بر روی آب محسوب می شوند. برای مشاهده قیمت بلیط کشتی سانی بندر عباس به شارجه می توانید به صورت آنلاین به سایت ایرانیان مراجعه کنید.

با وجود راحتی و و زیبایی های کشتی سانی هزینه پایین تری در مقایسه با دیگر سفرها دارد. شما می توانید قیمت بلیط های کشتی سانی بندرعباس به شارجه را به صورت آنلاین در سایت ایرانیان خریداری نمایید.



 

خرید بلیط کشتی خرمشهر به کویت

برای خرید بلیط کشتی خرمشهر به کویت می توانید به سایت ایرانیان مراجعه کرده و به صورت آنلاین بلیط مورد نظر را خریداری نمایید. با انتخاب این مسیر می توانید سفری آرام و لذت بخش را برای خود رقم بزنید. سفرهای دریایی یکی از روش های مسافرتی خاطره انگیز و لذت بخش است که افراد زیادی تمایل دارند که این سفر را تجربه کنند. به همین دلیل این سفر به کویت با استفاده از کشتی دارای مخاطبین زیادی می باشد.

شما می توانید تمامی جزئیات این سفر از جمله نوع کشتی، زمان آن و … را در سایت ایرانیان مشاهده کنید و بلیطی مناسب را خریداری نمایید. این کشتی ها دارای تنوع زیادی بوده و حجم زیادی از مسافرین را در طول سال جابجا می کنند.



قیمت بلیط کشتی کروز

قیمت بلیط کشتی کروز در مقایسه با امکانات و خدمات در نظر گرفته شده در آن بسیار مناسب می باشد. جهت استعلام قیمت این بلیط ها می توانید به سایت ایرانیان مراجعه کنید. کشتی های کروز یکی از کشتی های عظیم شناور بر سطح دریا بوده و سالانه تعداد زیادی از مسافرین را بر روی سطح دریا جابجا کرده و سفری لذت بخش و خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.

کشتی های کروز دارای خدمات و سرویس دهی های متنوعی بوده تا مسافرین در طول سفر احساس راحتی و آسایش کنند. این کشتی ها مخاطبین زیادی داشته و افراد زیادی تمایل دارند که با استفاده از این کشتی ها سفر خود را آغاز کنند.